Saturday, January 29, 2011

i'll be waiting for you ~



maaf sebab saya suke awak ?
saya ingat lagi how kite kenal dulu 
kite jumpe mase tu sebab teman membe masing masing date kan
1st time saya tegok awak saya pon ta tahu ape saya rase
saya macam jumpe
ape yang saye cari 
time tu awak nampak pendiam, ta banyak cakap n cool je
ciri-ciri da ade .haha
awak salah la sebab awak jadi macam ape yang saya na
awak curi hati saya la
mase jumpe awak kat depan pavi tu saya ta pandang pon muke awak kan
saya malu kot
mase tu saya tengok awak sebijik macam ikuta toma 
dalam drama jepun honey and clover tu 
betol sebijik gile
dengan short pants , tshirt panjang ,kasut 
haha
and saya masih igt lagi time tu kite pegi karoke kan
awak nyanyi ,lagu tu saya tao sangat tapi saya da lupe tajuk nye
time tu suare awak sebijik macam penyanyi nye tao
awak jahat lagi buat saya suke lagi .
saya tengok je awak nyanyi 
lepas tu awak macam nangis , kesian gile saya tngok
but awak cover kan
saya dengar awak baru break kot time tu
pempuan mane yang buat awak sedih 
memang ta patut la kan
da habis nyanyi awak na bagi mic kat saya
eh , tape .saya ta pandai nyanyi la.haha
lepas tu saya lupe ape kite buad ,rase nye kite jalan ramai kan kat area BB tu
balik balik tu saya tnye la membe2 saya pasal awak
lagu yang awak nyanyi time tu da jadi lagu favourite saya tao
haha
jenuh tao saya cari lagu tu
tanye sume org ape tajuk lagu tu 
lame juga la saya cari ,last last baru jumpe ..
lepas kuar tu kite ade jumpe lagi kan
mase kat maple tu,
awak duduk depan saya
oh , no ! haha
dorang da bahan bahan kite
awak main fone saya main fone
buad buad ta tahu je kan . haha
na balik dorang suruh awak anta saya ?
mane awak ade extra helmet
then awak na bagi saya pakai cap awak . haha
buad lawak jela .
then saya bla jela, da malu kot .ta sempat cakap ape pon kan haha
then lepas tu kite ade jumpe lagi
but kali ni ta sengaje
saya lepak kat taman tu then nmpk awak lalu
awak tggu sape enta kat bus stop tu
saya buad buad ta nampak je
but awak pandang pandang kan, ta  lame tu awak bla macam tu je
ape yag awak buad sebnarnye erk kat situ ?haha
tu lah last kot saya nampak awak
and ta lagi.
sebenarnya saya takut gile nak berharap mcm ni 
suke kat orang yang belum tentu suke kat saya
sakit la bile mengharap macam ni
saya try tok lupe kan awak la
but nape awak muncul balik 
malam tadi saya rasa sedih and na nangis pon ada
tetibe awak chat 
saye gelak awak tao ?
gelak gile gile .haha happy sangat kot
awak tao je kan . hurmm , mungkin kebetulan kot .
awak pon da ade someone yang bole bahagiakan edop awak kan
saya percaye girl tu lebih baik dari saya
tape la biar saya mengharap je . saya minta maaf sangat sebab suke dekat awak
mungkin susa tok saya lupe kan awak tapi saya akan cube juga yer
tapi , kawan saya da bagi kekuatan kat saya
dye buat saya fikir untuk tunggu awak lagi
jangan risau , saya akn berhenti tggu awak sampai saya jumpe pengganti awak k
ingat , saya setia tunggu awak 



p/s : tak sume orang yang kite sayang tu menyanyangi kite .
mungkin tu situasi antara saya dan awak kan .

No comments: