Thursday, March 31, 2011

SPM !!

haloo haloo !!
lama ta post kan ,ade lah sebab sebab tertentu kott kenape aku biar kan blog ni berhabuk.haha
lupe kan lah kenape dan bagaimana ,mungkin sekali siapakah ?
merepek kuat pon bosan gak kan .ok lah aku street ngn bende yg aku na share ni ,
pasal result SPM yg keluar bebaru ni 
haha

wahh ,name dye SITI MAZURA lah ,haha tu lah name betol KOO SUN-JUE ,ngee
terok kan ? tape lahh tu je rezeki aku
memang setimpal lah dgan useha aku ,mengaku kot aku banyak main dulu time skola
haha .jangan tanye aku la kenape BM aku B je .haha
time tu memang stuck kot otak aku ,.haha
memang aku redha jer time kuar dewan hari tu ,aku agak dah BM aku B punye .haha
lagi tasawwur ,korg boleh dapat A kan .aku B+ je kot .
tu pon aku rase hebat lah juga .sepanjang edop aku ni mane pernah masok class tasawwur
study pon time dkat2 exam ,tu pon dgan kengkawan je
lagi gempak sebelom amek SPM aku pernah skali je amek pper tasawwur 
tu pon time trial .haha
kire ok lah kott ak dpat B pon .huhhu 
add mathh ?? haha
giler aku kalo dapat A .huu
k ape aku dapat ?
cukup lah pelukan erat+tangisan kegembiraan parents .haha
5A je kott .kalo aku dapat 10 sure parents aku lompat2 kott kat depan skola tu .haha
and bende2 lain tu ta payah cite la erkk .

No comments: