Tuesday, April 26, 2011

APPETON !

Hello mashmello korang .ya dua tiga empat  hari ni aku tak berapa nak sihat lah
tu facebook aku pon nak tak nak je onn .haha demam lagi dan lagi lah ,jue lah kan
memang demam jer selalu ,antibody tak kuat langsung .penat sikit demam ,tension silkit demam .biler demam mesti sakit tekak dan membuatkan aku tak lalu nak makan ,makan nasi dua tiga sudu jer sehari .bukan tak lapar weh ,tekak tak best . bertambah kurus tulang plus rangke ngek ngek lah  aku kan . mak aku bising jer ‘zura ,makan lah kate nak jadi askar tinggal tulang jer macam mane’ sebak weh aku dengar .dah lah aku tak pass arytu interview kat upnm sebab kurang berat .mesti mak ayah aku kecewe ngan aku kan .
Wahh ,sedih gilerr ni .baru nak usehe tambah berat demam pulak .
Camne aku nak gemok weh ,aku cube jugak telan .series ta boleh doh .makan dua tige kunyah jer aku dah surrender .macam nak terkeluar balik ,eewwww~ sejak sejak ni baju seluar aku pakai sume longgar .hahaha yang ta pernah aku muat pon boleh in .haha
Ishh ,ta suke dohh macam ni .aku nak jadi askar lah ,badan kene fit BMI kene normal
Bukan badan ala-ala tulang rangke plus stock stock model macam ni . si membe aku jun yuen tu boleh suruh aku jadi model pulak ? dye kate muke cantik mane bole jadi tentera ,sesuai jadi model ja .HAHA gila lah you leng chai .
lepas dok meratah strepsils 24jam ni ,kurang lah juga kesakitan yang di alami .haha
tapi paling ta tahan bila bangun tido mesti sakit giler
nak makan pon malas weh ,sakit doh kao ape tao .ishh
ehh ,tadi aku saja ja cita ngn mak .haha
'mak beli lah APPETON !!'
dalam kepaale otak aku teringat jer appeton yang bentuk2 bintang tu .haha 
dulu kecik kecik ayah aku suker beli kot bagi kitorang makan tapi kurus jugak aku tengok
anak anak dye ni .haha tapi sedap giler flavour dye ,orange ,grape ,strawbery
bentuk bintang ,strawberry flavour kott .nyum nyum :)
cube shape ,orange .suke giler wehh yg ni .haha

macam budak budak kao kate ?
alah ,kesah ape aku .kalao aku macam budak budak kao orang tua lah kan ?
HAHA

No comments: