Wednesday, April 27, 2011

OHH pujaan malaya :D

~Zahiril Adzim~
kenal kan mamat ni .tengok sweet kan dye ,huhu
dengar citer dye dah nak tunang then lelame kawin ,wahhh betuah giler shera tu .
shera ?? tu la bakal tunang dye yang pengacara TV3 tu 
dorang memang sempoi la ,memang ngam dua dua
so aku tak bape kecewe lah kalao zahiril ni kene kebas ngan girl secantik secun sesempoi shira tu
HAHA .ok ,first aku kenal si mamat ni time memule dye keluar
kat tv3 tu ,cerita merah putih .
aku ta tao lah tu first time dye keluar tv3 or sebelom ni pernah ke cume aku kot ta bape perasan
time tu memang aku jatuh tergolek lahh tengok dye
ade jugak mamat ala ala korea kat malaysia ni
muke ,rambut dah ala ala jejaka pujaan malaya kan .haha
aku suke tengok dye ,cara dye malu malu kucing tu
pehhh , abang zahiril adzim anda sangat sweeett piwweiitt !

lagi sempoi ,aku pernah tertengok cite 6 progresif kat tv9 ,ta tao lah ade lagi ke ta cite tu
kelaka giler lah dye ,dalam cite tu dye macam budak nakal then agak2 bajet un
tapi ape ape pon ,aku suke lah mamat ni :D


ok ,cite baru dye sekarang kat tv3 tu
memang layan abis lah aku tengok 'daim'@balaci ni dalam cite tu
haha ,muke bodo jer .comel kott .haha

p/s : ishh ,tengah download2 pic zahiril ni ,buat hal pulak .nyampah betol pakai berukben ni 
potong mood lah .maaf tak banyak gambar2 kacak
 dye dapat disertakan dalam entry ni ok 

No comments: