Friday, April 29, 2011

berhenti

sebesalah aku dengan seorang ni .bukan lah niat aku nak menyakitkan aty dye tapi aku terpakse buat pilihan sama ada hati aku atau hati dye yang sakit .

mementingkan diri.

yer ,keputusan yang agak memntingkan diri .tapi kao masih ta nampak atau perasan gajah yang aku dah campak terang terang depan mata kau tu .sudah lah jangan kacau hidup aku lagi .aku rimas dengan kao .aku ta tao kenape aku terlalu benci dekat kao .lebih baik kao stop buat aku meyampah macam ni .

berhentilah texting aku ,wall aku semak semak dekat fb aku .jangan sampai niat aku yang menggunung nak delete kao dari freinds list aku terkabul akhir nya .berhenti berhenti berhenti lah dari muncul dalam hidup aku .

aku tahu niat kao baik ,hanya mengharap aku menjadi kawan kau .tapi maaf aku ta boleh ,semakin aku cube semakuin benci mengusai .sudah lah ,aku penat dengan mainan dunia ni .

No comments: