Tuesday, May 3, 2011

SENAH ,JENAH,LIMAH ,SALMAH ,ABU

KAWAN :)

kesian kat jenah ngan senah tu .hidup terganggu jer dua tiga empat hari ni .semua gara gara si kawan dorang si limah tu ,asyik memakse dan terus memakse nak minta belanja makan .sampai pakse pakse suruh belanja juga .jenah dengan si senah tu sampai fed up .kalao minta belanja sikit sikit takpa ni sampai gitu banyak sapa pon ta berani nak hulur .si limah ni pon macam tak paham paham yang kawan kawan dia tu ta nak belanja dia .ishh ta pahe kawe .

HARAP :)

haha .bodoh bodoh bodoh .yess bodoh ! mengharap pada yang tak pasti .tulah dok jual mahal sangat ,rasa kan lah bila orang lain pulak jual mahal kat kao salmah .mengharap lah kao kat mamat mamat tu ,entah dorang tu ade feel kat kao ke tak erk .bertepuk sebelah tangan lah kao salmah .haha simpati aku kat kao weh :D kao rase kao tu cantik ,comel ,cun ,kacak ,hensem sangat ker nak jual jual mahal ? dah orang tu suka kat kao ,terima jelah .bajet bajet nak reject orang kenape .aku rase termasuk abu tu dah dekat 5 ,6 orang kao reject kan .kalao macam ni lah gaya kao salmah ,aku rase bertahun lagi lah kao single weh ,tub tub sampai laki  kao pon mak bapak kao tolong cari sebab kao memilih ,last last kao kene juga dengar cakap mak bapak kao kan ,haha

JIWANG ^^

lagu blog http://cocoholicpunyestory.blogspot.com/ ni jiwang kott .haha intro dye best doh ,layan jiwa ja dok dengar lagu ni .tapi lame lame jemu lah pulak .HAHA sekali sekala jiwang tak salah kan ,bukan dok kacau atok depa berak pon .diam diam sudah :) kristal punya lagu ni tapi sebenarnya ni lagu si apit yang cute cute muke macam apek cina tu lahh .satu yang aku perasan kristal suka dok nyanyi lagu orang tapi versi depa sendiri lah .contoh lagu cinta tiga segi dan banyak lagi ,aku pon lupe lah ,yang pasti banyak lah juga dorang copycat.

p/s : pehh ,aku suke cakap utara lah .entah betol ke tak erk .lantak pi lah .haha perosak bahasa je .HAHA motif ? entah aku pon ta pasti .haha

No comments: