Friday, June 10, 2011

im sorry bie =(

padan muke kao jue :P
kao ni despret sangat nak berboyfrenz ker haa ?
sendiri cari masalah ,sendiri setel lah .
aku caple dengan kao ke sekarang ni ? kenape aku tak rase macam aku ni awek orang pon
hahaa .sangat bodoh ayat tu ,tapi series doh aku rase aku tengah berlakon 
menjadi jer lakonan aku ni ,haha
susah aku nak terang kan ape yang jadi sebenarnya
sorry lah weh ,aku accept kao sebab suka suka jer
aku dah cakap kan mulamula dulu aku macam tak berminat nak more than a frenz dengan kao
kao juga yang nak ,aku pon try lah
kao perasan tak kite sangat tak masuk akal nak di chopp as 'pasangan'
yess ,keje 1 tempat tapi nak borak pon susah .jeling jeling jela .haha
texting or calling2  on the phone punye lah kadang kadang 
sangat boleh dikira berape kali sejak kite caple ,rase nye dah 2 minggu kot
sorry lah ,aku pon ta tao kenape aku berat sangat nak texting kao 
tapi texting membe lain laju jer ,dengan kao jer macam ta bole pergi lah .haha
nampak ta ape yang aku cube sampai kan ni ?
ok ,memang salah aku accept kao as 'kekasih' 
jujur ,niat aku nak tolong kao bile kao kate nak berubah dari hidup kao lame kao tu
aku simpati kott ,biler kao cakap kao sayang aku dalam masa 2 hari kite  baru kenal
aku dah nampak belang kao 
and sejak tu macam macam yang buat aku bertambah tambah takpercaye kat kao
salah aku ker ? salah kao kott ,nak main main sangat 
aku tengah main main lah ni ,layan jer drama kao ni
eleh ,muke jambu macam kao ,silap silap datin pon sangkut weh 
aku ni ape lah sangat kan .sorry lah sebab aku tipu kao ,
tapi kao punye tipu kat aku lagi banyak kot .so fair lah kan ,tade lah kao nak fikir sangat kan
aku penat doh tipu diri sendiri ni .aku tggu 18 ni lah ,hope kite deal dengan aman ok
time tu pon aku dah bla dari mbo tu .so kao tade lah tensyen2 nak keje biler tak nampak dah muke aku
tu sebab aku hold dulu ,aku tak nak lah sekarang ni buat hal dengan kao
nanti kao nak keje pon susa ,aku nak keje pon susa .
tapi 1 weh ,aku tak pernah ade niat jahat pon dengan kao
aku tak tao  lah kao ,ape motif kao .
sorry sangat sangat =(

No comments: