Tuesday, June 14, 2011

its over :)

plan ta macam dirancang .
lagi awal dari aku plan . yer semalam aku ta tao nape aku terus buat keputusan tu
aku remove relationship status aku dengan kao
lepas aku nampak 1 pic ni .aclty aku tak kesah and terase sangat pon
pic pic kao dengan gegul gegul tu
aku pon bukan lah series sangat and aku nampak kao pon tak series 
so ,dari aku terus tipu diri aku ,tipu kao and tipu orang sekeliling aku
'kite break' its better right ?
aku tak berani tunggu lame lame lagi
yer ,betol cakap kakak fit .aku tak berani nak kecewe
tak nak lah kang aku sayang giler kat kao
susah hidup kao nanti .
now ,we just frenz ok :)
yela baru sekarang kao nak texting2 aku
sorry lah ,aku takde mood giler nak reply text2 kao sekarang
better aku diam and senyum je ok :)
betol la orang cakap ,biler kite dah hilang somtink or somone baru lah nak hargai
bende dah jadi .tade ape kot nak cakap lagi.
sory lah ,aku tak bole borak dengan kao sangat tadi
actly one day ni jenuh aku fikir camne nak face kao harini and seterusnya 
one week ni before aku quit
entah lah weh ,aku tak tao nak cakap ape biler akak akak and abg abg tu kacau2 aku dengan kao
aku mampu senyum je kot ,and kao jangan lah act macam kite bahagia sangat
tak perlu nak tipu lagi kot ,its over !
actly aku rase serbesalah giler buat kao macam tu
kao tade buat salah ape kot ,aku je tibe2 buat masalah ngan kao kan
sorry againt =)

No comments: