Tuesday, June 21, 2011

PG18

huhh ,aku bengang sikit harini .hehe post ni sekadar melepaskan geram jer .so ,dinasihat kan bagi sesiapa yang mengalami masalah susah membuang air ,lelah ,semput ,wanita mengandung 6 bulan ke 9 bulan ,kencing manis ,jantung berlubang dan sewaktu dengan nyer *tak kan aku nak list semua kot .agak agak lah kan .haha di syor kan agar tidak menonton post ini .
ehh ,assalamualaikum ,
nak dijadikan cerita .aku penah post pasal minah ni and keluarga dye yang berperagai palat tu
dah lah tak tao nak hormat orang tua ,tak mesra alam langsung
nak orang mesra mesra ngan dye
kao fikir kao cantik sangat ker
memang patot la kao cakap kao tak pernah jumpe jiran yang baik
kao tak pernah fikir ker jiran jiran kao tu yang malang ade jiran macam kao
patot lah semua orang tak suke kao and keluarga kao tu
kao ingat dengan mengamok kao
kao hebat ??
susah jadi orang yang fikir diri tu jer yang betol
tak boleh orang tegor sikit ,mule kao nak melenting terkinje kinje
haishh ,sudah lah berdarah mate aku tao
mak kao tu ,biler adik kao tu pukul anak orang mule lah mak kao
marah budak yang kene pukul ngan adik kao tu sebab dye ngadu kat mak dye
ehh eheh ,ape kebende nye tu ?
waras ke tak ,patot nyer marah adik kao tu ,ajar dye 
jangan sampai kurang ajar macam kao
aku rase kao jadi macam ni sebab mak kao mase kecik pon suke bela kao mcam tu kot
patot dah besar tak serupa orang
wehh ,aku bangge dengan kao ni join club moto kan ?
ala ala minah rempit berjaya lah ??
yang membe kao tu hensem weh ,smart giler babii kot
ala ala bogon gitu ,naik lagenda naik LC tapi bunyi macam helikopter punye exzos *heli ade exzos???
lagi satu aku respect dressup dye ,dengan jaket hitam ,glove ,helmet arai wane wani tu
kasut rossie tu .pehh terbaik lah ,kalao aku jumpe kat trafik llight tu memang free free aku bagi penyepak
series doh smart macam keling keling punye stlye
tabek spring lah kat korang sebab berjaye tiru ala ala hero rempit keling tu
tak tahan boleh bawak woki toki *aku salah eja kot ,alah mende yang roge roge tu .haha
kao bajet kao polis lah ??
abang aku cite kot ,yang kao naik moto ngan jejake LC kao tu
pastu dok tego abang aku kat trafik light
abang aku buat tak nampak kan ? yela dye pulak segan doh tengok korang
hahaha
kalao aku pon tak mengaku aku kenal kao .buat malu jer weh
panas2 terik dressup macam tu bajet main lep kat litar sepang
hohh ,pergi jalan lah dengan taksub kao tu .hahah orang lain pon ade moto ,join club
tapi tade lah nak pegi minum cendol depan rumah ,dressup rider macam nak konvoi KL-PERLIS wehh
hahaha terbaik lah kao ,memang pecah perut aku gelak kan kao 
sorry la erk .hehe
nasihat aku la ,kalao nak hidup aman cube jangan kacau orang .
lkao dah tao kao hidup menumpang tu
buat care menumpang lah
jangan nak bajet mam besar .jangan sampai kao susah nanti baru nak mengaku jiran
satu ,moto keling tu jangan bagi masok lagi bole ?
buat panas lah ,orang kurang perhatian jer suke moto bunyi kuat2
kenape aku ckap macam tu .
FAKTA : biler seseorang menunggang moto dengan bunyi exzos yang kuat
secara tidak langsung ,orang yang mendengar akan mengalaih pandangan
dan perhatian dye kearah bunyi itu .dengan itu akan menimbulkan perasaan menyampah
bagi sesetengah pihak dan yang akhirnya akan melemparkan selipar jepun masing masing :)

No comments: