Wednesday, June 22, 2011

dapat juga chocotop !

what the best day lah kan today ni
2,3 hari ni aku buzy giler dengan hal nak study ni
jumaat ni bersamaan 24 jun ,lagi sehari kot aku nak gerak UPNM dah .
barang sampai sekarang aku tak habis setel lagi ,ade jer tak cukup weh
yang aku nak cite pasal hari ni kann .haa
best giler dating ngan wan balut hari ni .1st pagi pagi aku bangun lebih awal dari sebelum ni
sebab nak setel hal ni la pon .pagi tu tunggu balut balik keje lah
then bagi dye lepak tidor jup
dye dapat tidor sejam je kot
aku dah kejut kejut dye ,yela kat luar nak hujan
kitorang jup lagi nak pegi stamping kat lembaga hasil tu naik kereta pulak
merempit kott dengan 125z biru dye tu
kang tak memasal lepak bawah jambatan ,alamatnye ta setel2 aku punye hal tu .
dye pon bngun mandi mandi sume terus gerak dengan laju nyer menuju ker LHDN kat kg.atap tu
sampai sampai ramai giler kot orang
kalao tunggu nak kene panggil no aku memang bermalam 3hari 2 malam la aku kat situ kan
nasib baik ade abang ni ,katenye kenal ayah aku 
dye dok area umah aku dulu ,tapi aku ngan si balut ni ta bape nak kenal dye
abang tu yang tolong tu yang cepat sikit ktorang ,kalao tak mcam ape aku cakap tadi tu lah kan
then lepas setel stamping tu kitorang gerak gy kuchai lama gy fotostat2 sikit 
pastu terus gerak pegi carefour sri petaling tu ,gy kat pejabat pendaftaran tu sebab nak minta pengesahan salinan i/c .hahaa banyak betol tempat kitorang pegi
paling best tadi weh ,aku dapat gak makan chocotop .haha
setelah lame kempunan nyer kan
aku suruh si balut tu belanje
dye oder flavour twist mocca punye
aku chocotop lah kan.hehe
pehh best giler wehh hari ni .lepas ni aku nak pegi study dah
mesti rindu kao balut 
rindu juga ayah ,mak ,lin ,azril ,yana
and my adik adik baru ,si zaim n zamil .hehe
p/s : nak pegi study dah ,akak bnyak menyusahkan ayah kann ,ayah bnyak keluar duit 
tak pe akak janji akak akan balas lebih daritu ,TERIMA KASIH AYAH :)
rase tak lambat kot nak wish  HAPPY FATHER'S DAY
akak SAYANG AYAH =))

No comments: