Thursday, October 13, 2011

rindu ??

aku tao aku sangat sangat lama tak post dekat blog ni .malas giler kot nak bermainmain dengan blog ni .dan harini tetibe aku teringat dekat blog ni dan cube untuk meng-log-in beberapa kali .sahh aku lupe passwordnya .wahahhaha so berusaha lah sehabis kudrat untuk log-in jugak ,bermulalah misi me-reset kembali password .huhu dan akhirnya aku berjaya .wohooooo ! wehh aku rindu blog ni macam aku rindu si capital B ni ,nak dijadikan cerita ,empat lima hari lepas aku mimpi pasal dia kot .mimipi tu sangat sweet macam drama korea tu .alangkahh indahnya jika itu satu kenyataan .cewaahhhh *wooo haram haram kalo betol kenyataan ,hehe dan dua tiga hari kemudian iaitu beberapa hari setelah kejadian sweet tu dia hello aku dekat mukabuku a.k.a facebook .wohooo adakah dye mimpi yang sama macam aku ?? dye rindu aku macam mane aku rindu dye ?? hahahhha dye ajak kuar kott lepak lepak tengok movie .hahahha macam kelakar giler jer aku rase .weeee :D tapi rasanya cukuplahh untuk lebih dari sorang kawan lagi .jue jangan berharap lagi yer :) ok tenang ,tarik nafas dan cube keluarkan ikut telinga .haaaa confem ta boleh kan .hahha ok ,the end =D

No comments: